top of page

結婚男禮服的選擇

很多朋友都inbox問結婚的男禮服應該點揀,千頭萬緒,不知從何入手,今次就同大家分享下我地經驗所得的要點。

大家一諗起要做禮服,一般就會即刻考慮顏色,款式,budget等等,但其實應該要先順序考慮幾個問題;

1)婚禮形式?

2)Pre wedding 會否用到?

3)一共預備多少套?

4)日常會著?

5)婚莎顏色?

婚禮形式

如有教堂行禮或傳統中式婚禮(特別是敬茶給長輩)的環節,因形式上都比較莊重,所以必需有一套最正式最Grand的禮服,離不開是黑色或銀灰主色,配上絹面禮服領,無需太花巧,即大家平時在電影頒獎禮見到的款式。至於一d好誇張,左併右併,又印花,又綑邊的禮服,先不講流唔流行,一般人著其實較難carry,分分鐘成個造型會cheap曬,要小心!

而最近流行的簡化形式例如cocktail party,就不用太拘謹,可以考慮淺色三件頭西裝,或比較特別的格仔款式,感覺會輕鬆一d。這套亦可以在pre-wedding時著,整輯相會顯得活潑, 不會太死板。

Pre-wedding 影婚紗相/造多少套?

帶到第二點,如果要影埋婚紗相的話,其實基本都需要兩套禮服。一套隆重禮服款,另一套較casual的淺色或格仔。如果budget充裕,可考慮多一套formal的navy blue或淺灰色基本款三件套。或者平時都有一套上班款西裝的話(一定要fit身),可以只加一件馬甲,馬甲可以同色tone on tone或撞色以達不同效果, 這樣當配上不同攝影場景,造型都可以有相應變化,男仕來講這樣兩至三套已足夠了。

日後會著?

想一切從簡的朋友,覺得純粹為婚禮做兩套平時著唔返的西裝,太唔化算,咁就可以考慮做返一d日常可以著的顏色,例如上文提到的navy blue或較淡的格子款式,但緊記要配上馬甲,而且配飾上要花多點心思,否則就太單調,而且突出唔到主角的身分。

婚莎顏色

最後就要再配合下新娘婚莎的顏色,白色婚莎當然是百搭,粉紅色亦不難配襯 , 但如果是紫色、黃色、灰色等,男禮就要小心選色了。

講完以上幾點,希望幫到大家有較清晰的方向,但最好都係親自試上身,我地歡迎大家來感受下不同顏色、布料、款式,再提供意見令你揀到最適合的禮服。

Promotion
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Archive
bottom of page