top of page

哪款西裝顏色 最能代表你? part 2


上次同大家分享左幾隻簡單嘅顏色, 但都係比較大路 不過男士們著衫又邊有咁悶, 等我再講多D其他顏色啦🌈

紅色🛑 象徵自信, 熱情, 權威,係種充滿能量嘅顏色。如果展示自信, 想人地注意你多D, 紅色係一個好好嘅選擇。如果鐘意紅色又唔想太誇張, 可以選擇無咁鮮艷嘅紅, 例如棗紅色, 而且比鮮紅更易配搭。 心理學家 Abby Calisch 甚至發現男人比較容易被紅色刺激,會更容易被身穿紅色的女人吸引。

黃色⚠ 鮮黃色象徵信心、聰明、希望;是鮮明度極高的顏色,可以刺激大腦中與焦慮有關的區域,具有警告的效果,所以雨具、雨衣多半是黃色。不過一般黑髮黃皮膚最好選擇偏暖嘅黃色, 例如橙黃, 而偏冷嘅黃色比較適合白皮膚。

褐色、棕色🧱 象徵平和, 親切, 令人覺得容易相處。通常喜歡著呢個顏色的人都比較保守,尊老愛幼,周身充滿和平的感覺,看起來會是可以依賴的聰明人。如果鐘意玩復古更加係推薦之選。要留意嘅係, 如果身材比較圓潤嘅話, 就建議選擇深色為主。

著衫最緊要有自己風格, 唔係人地點著就點著架, 顏色配搭其實真係好重要🧐

記得留意我地既Facebook Page,或者直接上黎852 Tailor House,等你地今個聖誕可以展示最完美嘅一面👨🏻‍✈

Promotion
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Archive
bottom of page