top of page

我這種身形,穿西裝好看嗎?part 2

上集提到三種身型著西裝既秘訣,今次再講下身型比較橫既要訣,希望可以幫到大家。👔👖👞

根據唔同身型,其實係有唔同西裝嘅選擇同埋cutting。

圓潤型 體型較圓潤黎講,著西裝要減少橫向面積,係西裝嘅面料挑選,應選擇輕薄、直紋,避免看起來更加厚重。不要穿齊腰的西褲,買d岩岩好位於臀部嘅低腰褲,確保褲嘅腰圍大到可以將肚腩收埋,避免著褶皺嘅褲子,咁會令骨盆睇起黎更大。

身形健碩 呢種身材,通常胸同膀頭比較闊,所以西裝個領儘量選擇比較細嘅款式,而襯衫方面,挑選合身嘅款式同埋唔好戴口袋巾,唔需要太多布料黎突出個胸膛。特別注意兩邊腰線,唔好因為就個胸,所以選擇較大嘅款,咁反而會導致腰圍望起來比實際粗,腰線可能需要內縮,另外修改。

總括而言,每位男士都可以有一套合適自己嘅西裝,最緊要知自己適合咩。如果真係覺得襯黎襯去都唔好睇,咁就上黎852 Tailor House,等我地幫你度身定造,識突出自己既優點,先係王道.

Promotion
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Archive
bottom of page