top of page

單排扣 雙排扣?這顆鈕千萬不要扣


間中都會有需要盛裝出席的場合, 大家又知唔知西裝都有西裝嘅禮儀呢? 今日開始就同大家分享下西裝點先著得有禮貌,

雙排扣: 西裝的設計風格略偏於穩重,所以紐扣的系法也要相對保守,雙排扣西裝需要將所有扣子都需要盡可能繫上,如果識玩既,其實唔扣都有另一番味道。

單排扣: 如果單排扣西裝只有一粒扣子,直接扣就OK;如果係兩粒扣,則只扣上面個粒扣子;如果係三粒扣,可以只扣中間個粒,也可以扣上面第一粒同第二粒扣子。單排扣西裝兩粒扣最正式,三粒扣就比較古典。而四粒扣、五粒扣或者一粒扣,甚至無扣嘅西裝,都屬於休閑性質。但記得,最後一顆扣就一定唔可以扣!

當你坐既時候,雙排扣西裝應該幾時都保持扣子全部繫上,而單排扣西裝就要全部解開。

最後教大家一個經常被忽略既要點,無論解扣或繫扣,都唔可以低頭!要以非常流暢、自然的手勢來進行。仲有,要記得解扣要「由下至上」,繫扣則「由上至下」。

重要嘅事情要說多次!下次著單排扣嘅時候就唔好扣埋最下面個粒鈕喇。

Promotion
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Archive
bottom of page