top of page

恤衫必須遵守的7個細節


恤衫當然係著西裝不可或缺嘅部分,雖然好多時都可以好Casual,不過正所謂「細節見修養 小事得人心」

大家又知唔知係正式場合既時侯,有咩要特別留神呢

- 除左定製款或者設計款之外,大家都只會認同翻領恤衫

- 各種唔同嘅英式寬角領(English Spread Collar)被認為是最正式嘅,跟著就係傳統嘅尖領,然後就係小而圓嘅圓領, 最後係休閑嘅扣領。

- 領針同系帶領多數被認為只有少數紈褲子弟先會用,而且超過半個世紀都無真正普及。

- 著西裝嘅時候,恤衫嘅下擺要放入褲子里,恤衫袖應該比西裝袖長出1-2厘米,恤衫領應該高出西裝領1-2厘米左右。

- 恤衫嘅第一粒紐扣,著西裝打領帶時一定要打好。相反,不打領帶嘅時候,一定要解開,唔係就有種唔記得打領帶嘅感覺。

- 唔著西裝外套只係著恤衫打領帶僅限室內,而正式場合係不允許。如果你要將西服上裝脫掉,外穿恤衫,千萬不要解開恤衫的袖扣,也不要把袖管卷起來。

- 領帶通常長130至150厘米。

恤衫唔單只影響西裝著出黎嘅感覺,而且係室內好多時候都會除底西裝外套,經常會露眼,所以大家千萬唔著住套西裝而忽略左恤衫既重要性。不過以上只係我地既建議,點著最好睇都係自己最清楚

希望我地嘅資訊令大家今個新年都更加靚仔。

Promotion
請稍後再來
文章發佈後將於此處顯示。
Archive
bottom of page